MKędra Decoupage - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

Bardzo dziękujemy Marzenie za udział w konkursie i za opowieść, o Jej przygodzie z rękodzielnictwem.







Zapraszam na spotkanie z Marzeną, która została Mistrzynią w naszym konkursie Artysta Miesiąca: http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2013/07/fauna-wystawa-prac-artystow-tworcow.html

"Moje prace znajdziecie pod nazwą MKędra Decoupage, lecz nie do końca oddaje ona charakter mojej twórczości - od jakiegoś czasu tworzę także biżuterię różnymi technikami. Mieszkam w Krakowie, gdzie studiuję Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Krakowskiej - właśnie czeka mnie ostatni semestr studiów I stopnia i obrona pracy inżynierskiej;) Moja rękodzielnicza twórczość zaczęła się od pomysłu na prezent urodzinowy dla mojego chłopaka - chciałam zrobić coś oryginalnego, stwierdziłam, że w końcu spróbuję decoupage. Oczywiście nie była to moja pierwsza manualna praca - od zawsze tworzę przeróżne rzeczy, maluję, rysuję - już w gimnazjum stworzyłam swój pierwszy ozdobny użytkowy przedmiot - lampkę, która służy mi do dzisiaj. Już prawie rok pokazuję swoje prace na moim fun page - można tam znaleźć ręcznie malowane przedmioty, zdobione techniką decoupage, a od kilku miesięcy także biżuterię. Ozdabiam głównie przedmioty drewniane, aczkolwiek zdarzają się także metalowe czy szklane. Biżuteria powstaje głównie z kamieni naturalnych, szkła, a także drobnych koralików. Tworzenie tych dziełek bardzo mnie wciągnęło, można wręcz powiedzieć, że jestem od nich uzależniona:P Bez przerwy powstają nowe pomysły, brakuje tylko czasu i pieniędzy na ich realizację:P Rękodzieło jest dla mnie odskocznią od codziennych uczelnianych obowiązków, pozwala odstresować i odpocząć. Mimo masy pracy związanej ze studiami zawsze potrafię znaleźć na nie czas, dzięki tej twórczości mam siłę do realizacji innych zadań. Nie uważam swojego rękodzieła za sztukę, jest formą zabawy, prace nazywam "tworkami", broń Boże nie są to dzieła - te być może uda mi się kiedyś stworzyć w innej dziedzinie, prawdziwej sztuce - Architekturze".

Mój funpage www.facebook.com/MKedra.Decoupage
Mój sklepik na Srebrnej Agrafce www.srebrnaagrafka.pl/sklep/marzenakedra
I niedawno otwarty Etsy
www.etsy.com/shop/MKedraDecoupage?ref=si_shop 


 

 Zdjęcie: Komplet 3 pudełek - 17,5x17,5x7cm, 15x15x6cm, 12x12x5cm,
Cena za komplet - 100zł
Możliwość dorobienia zapięcia w jednym z 3 kolorów
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=142517472569499&set=pb.113897408764839.-2207520000.1357945403&type=3&src=https%3A%2F%2Fm.ak.fbcdn.net%2Fsphotos-f.ak%2Fhphotos-ak-prn1%2F63722_142517472569499_544008911_n.jpg&size=960%2C427

więcej zdjęć: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.207604406060805.1073741883.113897408764839&type=1&l=826bcbf698



Zdjęcie: Przypominam o nowościach dostępnych na agrafce;)
http://srebrnaagrafka.pl/sklep/marzenakedra/produkt/zlota-wazka

Komentarze