Miły Drobiazg - czyli Irena Burzyńska - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

Zapraszam na spotkanie z Ireną Burzyńską, której projekt zachwycił nas w wiosennym konkursie:)
Projekty Ireny można zobaczyć na Jej blogu i stronie FB- Miły Drobiazg. Jej prace są niezwykle radosne- jakaś magia towarzyszy zdjęciom Jej projektów. Chce się jej mieć:))) Zobaczcie sami...

  

 
"Miły Drobiazg - czyli Irena Burzyńska. Jestem emerytowaną nauczycielką nauczania początkowego i od dzieciństwa wielką pasjonatką rękodzieła. Każdą wolną chwilę poświęcam na tworzenie nowych prac. Przygodę z lalką rozpoczęłam 4 lata temu, kiedy to za namową córki wysłałam lalę do Bielska Białej na VIII Międzynarodowy Konkurs na Zabawkę Tradycyjną. Szmacianka z Legnicy zajęła II miejsce. Po tym sukcesie narodziła się myśl, by zacząć szyć przytulanki. Obecnie szycie i dzierganie na szydełku dekoracyjnych maskotek jest moją pasją. I tak powstają koniki, małpki, kotki, lale... Kolejną moją pasją jest Quilling. Z kolorowych pasków papieru powstają kartki okolicznościowe, bombki, jajka wielkanocne, zwierzątka, ptaszki i kwiatki. Ciągle doskonalę swój warsztat pracy podnosząc poprzeczkę wymagań. Jest to wyzwanie sprawiające mi wielką przyjemność. W precyzyjnie wykonywane prace wkładam wiele pozytywnych emocji, dbając o najmniejszy detal. Bardzo lubię brać udział w różnych konkursach i wystawach. Kolejnym ważnym dla mnie wyróżnieniem jest I miejsce za szydełkową serwetkę w konkursie organizowanym przez Muzeum Tkactwa w Kamiennej Górze. Moje prace możesz obejrzeć na blogu http://milydrobiazg.blogspot.com/, który prowadzę od listopada ubiegłego roku". 

Strona na FB: https://www.facebook.com/MilyDrobiazg


 











 

 












Komentarze