Craft-Jaga - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

Kim jest Craft- Jaga- Mistrzyni Miesiąca Sztuki Szkatuły....?:)))) 
Styczeń 2013 r.:)



 Artystka o swojej twórczości:

"Mój pseudonim to Craft-Jaga, pochodzę ze "ZDolnego Ślaska" ;), ale od lat mieszkam w Anglii, od niedawna w hrabstwie Suffolk. Od dziecka lubię zabawy manualne, kiedy miałam 6 lat, babcia nauczyła mnie robić na szydełku i pokazała jak się robi na drutach. W czasie liceum dziergałam swetry dla wszystkich znajomych, w tym okresie powstawały prawdziwie oryginalne perełki , niestety nie mam zdjęć. Podczas długiego pobytu w szpitalu, zakochałam się w hafcie krzyżykowym i po dziewięciu latach zebrała mi się całkiem spora kolekcja obrazów. Dwa lata temu mama przywiozła mi w prezencie koraliki zrobione na szydełku i wtedy właśnie zaczęła sie moja przygoda z koralami. Postanowiłam nauczyć się tej techniki i powstały moje pierwsze węże , a później zaczęłam wymyślać coraz to nowe sposoby tworzenia naszyjników i jak widać powstało ich naprawdę sporo. Zaczęłam tez bawić się filcem zarówno na sucho jak i na mokro, stworzyłam sporo torebek, szali, naszyjników, kolczyków, broszek. 

Zdjęcia i opisy można znaleźć na stronie https://www.facebook.com/CraftJaga

Moje prace dostępne w sklepie : http://www.creativestores.co.uk/new/shop/craft-jaga.html 



















Komentarze

Prześlij komentarz