Kulkowo - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

I miejsce- praca w kategorii OZDOBA WNĘTRZA - zostaje przyznana bardzo pomysłowej Artystce, której praca omal nie została przez widzów skonsumowana.  Artystka tworzy w pracowni KULKOWO



Twórczość Artystki:

Pseudonim artystyczny: KULKOWO

Miejscowość/ okolice, gdzie Ją można spotkać- Chorzów - do końca grudnia można nas znaleźć na ul. Rynek 7, a potem już tylko w Internecie i na wszelkich kiermaszach rękodzieła

Artysta o swojej sztuce: "Tworzymy rzeczy miłe dla oka, ciała, ducha i domu
Zaczęło się od biżuterii jakieś 5 lat temu - nigdy nie odpowiadało mi to, co oferowały sklepy, więc postanowiłam, że zrobię sobie sama i tak powstały moje pierwsze "dzieła" . (nie wiem jakim cudem zachowały się te zdjęcia)
Później zaczęłam poznawać inne techniki - najpierw decoupage, potem filcowanie. Wszystkiego nauczyłam się sama, nigdy nie korzystałam z kursów ani warsztatów, ale żadna z tych technik jakoś nie podbiła mojego serca.
Na końcu zainteresowałam się szyciem i tu chyba najbardziej się odnalazłam - chociaż mama pokazała mi moją pierwszą pracę z dzieciństwa i myślę, że już wtedy wykazywałam ogromny talent .
Lubię to, ponieważ tworzenie daje mi ogromną satysfakcję i przede wszystkim dlatego, że wiele rzeczy mogę zrobić sama. Nie muszę kupować biżuterii, potrafię przerobić sobie stary ciuch albo zrobić jakąś praktyczną rzecz a zakupów nie lubię, więc mogę się realizować do woli.
Warto, bardzo warto tworzyć i robić coś dla siebie! To wspaniałe umiejętności, które pozwalają się rozwijać i dają satysfakcję".
Technika tworzenia/ materiały-   "Biżuteria z wszystkiego, co się da - z koralików i nawet tego, co znajdę gdzieś przypadkiem (np. z żołędzi). Szycie z materiałów nowych oraz z odzysku.
Na zamówienie potrafię w zasadzie zrobić chyba wszystko" .




Jej strona na FB:
www.facebook.com/Kulkowo.

Link do bloga:  www.kulkowo.widmo.biz
Link do sklepu:  www.kulkowo.pl


Wspomnienie Artystyczne Kulkowa:
"Na zdjęciach moje pierwsze kolczyki i pierwszy szyciowy  twór z dzieciństwa... "

 

Link do strony wystawy listopadowej, na której zobaczycie wszystkie prezentowane dzieła Artystów rękodzielników / hand made wraz z adresami do Ich stron: http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2012/11/artysta-miesiaca-galerii-amatorskiej.html




 






Komentarze