Rocznica - Candy / rozdawajka rocznicowa :)))

Minął już rok od 1 wpisu:)))) Pięknie dziękuję Wszystkim za odwiedzanie mojego bloga:)))) Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na Candy rocznicowe:))))








Gratulacje dla....
Moni Fioletowej;)))))



ZASADY CANDY /ROZDAWAJKI  ROCZNICOWEJ:



  1. Dodaj nas do obserwowanych blogów. Jeśli nie masz bloga- polub nas na FB. Dzięki!!!:))))
  2.  Umieść, proszę, komentarz pod postem, w którym podajesz link do najciekawszego, Twoim zdaniem,  posta z mojego bloga;) Uzasadnij wybór:))))) 
  3. Spośród 3 najciekawszych komentarzy- wylosuję Zwycięzcę:)
  4. Umieść baner Candy na pasku bocznym z aktywnym linkiem na blogu  i/lub inf. na tablicy FB.
  5.  Jeśli nie masz bloga, proszę o adres e-mail obok wpisu.
  6. Zapisy przyjmujemy do 30 czerwca.
  7. Wyniki podamy 1 lipca:))))
















Komentarze

  1. Zapisuję się. Zapraszam również na Candy rocznicowe na mojego bloga kregulaart.blogspot.com lub jueszcze na kregulaart.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję za zgłoszenie;)))) Brakuje jeszcze tylko banerka na bocznym pasku;)))) Jak tylko go umieścisz, wykasuję ten wpis;))))

      Usuń
  2. gratuluje roczku:) piekny i pomocny blog:) prezenty super i bardzo przydatne:) baner na pasku bocznym bloga: mebelinaa.blogspot.com
    Mi najbardziej podobał się post:
    http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2012/10/jak-zrobic-koncowke-naszyjnika-z-nici.html
    dlatego, że planuję zrobić taki naszyjnik i na logikę wiem jak to zrobic ale końcówka to jednak już bardziej skomplikowana rzecz:) dzieki tutorialowi mam nadzieję że sobie poradzę:) dzięki za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zgłoszenie:)))) Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  3. Bardzo przydatna informacja dla blogerów, zwłaszcza tych z mojego pokolenia;)))):) Dopiero niedawno zrozumiałam i zastosowałam u siebie na blogu;))) Człowiek uczy się całe życie;) http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/jak-dodac-baner-do-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy, oby dalej tak pięknie szło, a czytelników tylko przybywało;)
    Dla mnie najciekawszym postem był ten http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2013/03/jak-zrobic-naszyjnik-instrukcje.html masa informacji jak zrobić świetne naszyjniki:D jak tylko rozprawię się z sesją wreszcie wybróbuje nowe techniki:D

    mój mail: marzena.kedraa@gmail.com
    informację umieszczę na MKędra Decoupage;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zgłoszenie:))))) Pozdrawiam bardzo serdecznie !!!!:)))))))

      Usuń
  5. Podoba mi się, jak promujesz rękodzielników. Jednak moim faworytem na Twoim blogu jest wpis: http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2012/12/szydekowy-sznur-koralikowy-wrazenia-po.html

    Przede wszystkim podoba mi się emanująca z posta radość z nauczenia się nowej techniki. Uwielbiam czytać teksty nabuzowane pozytywnymi emocjami. Dodatkowo okrasiłaś go foteczkami "krok po kroku", zachęcającymi do nauki tej techniki. Nie ogarniam jeszcze szydełka, ale kiedy zaczniemy rozmawiać wspólnym językiem, chętnie zajrzę do Twojej ściągawki. Podoba mi się również Twój osobisty komentarz o wcześniejszych, nieudanych podejściach do rozgryzienia tajemnic koralikowych sznurów - zachęca, że naprawdę warto spróbować i nie zrażać się wstępnymi porażkami, czego dowodem jest Twój imponujący efekt końcowy. Kolejny punkcik zatem za szczerość, tak deficytową w obecnych czasach. Pozdrawiam i gratuluję.

    Warunki spełnione, na FB lubię jako Monia D., bannerek chronologicznie w pasku bocznym:
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Also I would like sign up for this super candy.
    My favorite: http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.hu/2013/02/zefirkowo-mistrzowie-sztuki-szkatuy-w.html
    because there are a lot of beautiful creations.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrodę wylosowała Monia Fioletowa!!!:))) Gratulacje!:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za fantastyczną wiadomość ;))) Właśnie próbuję ochłonąć z wrażenia, bo cudeńka przygotowałaś ;))) Buziaki ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz