Szydełkowy sznur koralikowy - wrażenia po warsztatach


Udało się:)))) Nauczyłam się podstaw wymarzonej techniki tworzenia naszyjników i bransoletek, za pomocą szydełka tzw. szydełkowego sznura koralikowego. 






Próbowałam 2 razy samodzielnie podejść do tematu - w internecie jest mnóstwo instrukcji, ale nie wyszło. Na początku sznura coś się plątało, mieszało... i robótka stanęła w martwym punkcie. Dlatego postanowiłam skorzystać z okazji, widząc  ogłoszenie "Ruchomej pracowni",  na stronie  "Kuferka z koralikami".  Cena kursu- 70 zł - adekwatna do nabytych umiejętności.  Z mojej perspektywy- koszt zwrócił się, bo zrobiłam już dwie ozdoby tą metodą i "zaoszczędziłam" na prezentach. Trudno dyskutować o cenach warsztatów, bo to zależy od szeregu czynników- dlatego nie będę kontynuować tego wątku.
Warsztat prowadziła Agata Dziągwa- która wytłumaczyła wszystko znakomicie. Ma duże doświadczenie w tworzeniu biżuterii tym sposobem i dużą cierpliwość dla uczących się:)))) Pozwalam sobie pokazać również zdjęcia naszyjników Agaty, które pokazała nam przed szkoleniem. Zachwycające....
Dzielnie walczyłyśmy z Jolą, zwłaszcza z początkiem sznura- stopniowo... nabierałyśmy wprawy i obie możemy pochwalić się już swymi dziełami. Nie ukrywam, że podstawy znajomości szydełkowania, bardzo ułatwiają "zrozumienie" i nauczenie się tej techniki:)))) Podkreślam, że nauczyłam się podstaw i praktyka pozwala mi odkrywać pewne rzeczy, które jestem w stanie dostrzec na kolejnych etapach wtajemniczenia i doświadczenia.
Poniżej załączam zdjęcia, które pokazują etapy moich zmagań;))))

Pozdrawiam serdecznie, 
EllAnna



by EllAnna








praca Joli


praca Joli



















Komentarze

  1. brawo! chyba po świętach zaryzykuję i sama zacznę robić. Szydełkuję bardzo dobrze więc jedna trudność odpada ;)
    Mój ukochany mąż zażyczył sobie pod choinkę męską bransoletkę- splot makramowy. Zrobiłam z dziesięć nim się nauczyłam, a wszystkie w tajemnicy.Ty nie musisz się przynajmniej kryć ;)
    Jeszcze raz brawo!
    Powodzenie we wszystkich zmaganiach. i WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Viola:)))) Wrzuć po Świętach na naszą stronę bransoletkę, którą zrobiłaś dla Męża. Trudno o fajny prezent dla mężczyzny, będziemy wdzięczni za inspirację!:)))) Pozdrawiam serdecznie i wielkie dzięki!!!!:)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aga:))) Ta technika jest, jak narkotyk;)))) Wciągnęłam się;)))) Pozdrawiam serdecznie i Świątecznie:))))

      Usuń

Prześlij komentarz