"eco bawki"- Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

I miejsce- praca w kategorii: ZABAWKA- w konkursie Artysta Miesiąca Sztuki Szkatuły- zostaje przyznane wspaniałej Artystce, której twórczość rozwesela i małych i dużych-  to ECO BAWKI


Twórczość Artystki:


 pseudonim Artystyczny: "eco bawki"

okolice, gdzie  można Artystę spotkać: zachodniopomorskie 

Artystka o swojej twórczości: 
"Szyję głównie zabawki. Początkowo przyświecała mi idea, żeby to były zabawki z recyclingu,ale to nie zawsze się sprawdza w użyciu. Mimo tego,ze niektóre odzyskane materiały dobrze wyglądają, nie zawsze wytrzymują próbę czasu. Moje szycie i ręczne robótki zaczęły się we wczesnym dzieciństwie. Moja mama szyła,robiła na drutach i szydełku,a ja Ja podglądałam. Ubierałam swoje zabawki, później dzieci, a w tej chwili "cofnęłam się" i znów ubieram zabawki. Lubię to,co robię, nawet bardzo,ale na razie zajmuję się tym głównie hobbystycznie,jako,ze zrobienie jednego zająca zajmuje mi od 3-6 dni".

Technika tworzenia/ materiały: "Zabawki szyję głównie z lnu,albo bawełny. Staram się,żeby ich ubranka też były z naturalnych tkanin;len,bawełna,wełna,czasem skóra,lub zamsz. Szyję je ręcznie,maszynowo, robię też na drutach i na szydełku".

Link do strony Artystki na FB: http://www.facebook.com/ecobawki

Link do bloga lub strony internetowej- nie prowadzi


Link do sklepu internetowego/ adres, gdzie można kupić Jej prace: "Informacje o ewentualnych zamówieniach pod borzenaja@o2.pl".




















Link do strony wystawy listopadowej, na której zobaczycie wszystkie prezentowane dzieła Artystów rękodzielników / hand made wraz z adresami do Ich stron: http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2012/11/artysta-miesiaca-galerii-amatorskiej.html

Komentarze