Filcowe Cudaczki - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

Zapraszam na kolejne spotkanie artystyczne. Dziś o swojej twórczości opowie wszechstronna Marzena, której pomysłowe pacynki zachwyciły Was w projekcie: "Którą zabawkę zabierzesz ze sobą na wakacje?"
 




pseudonim Artystyczny naszej Mistrzyni: Filcowe Cudaczki

Mistrzowski projekt: 



okolice, gdzie można Ją spotkać: "Mieszkam na Śląsku w Łaziskach Górnych, ale pochodzę z Warmii, z Elbląga."

Artystka o swojej twórczości: " Z rękodziełem mam do czynienia niemalże od urodzenia. W rodzinie- mama, babcia- wszystkie dziergały, szyły... to i ja. Filcowe Cudaczki powstały rok temu, w marcu, tuż przed świętami Wielkanocnymi. Postanowiłam sama zrobić ozdoby świąteczne i padło na filc. Pierwsze tworki to wielki niewypał, ale mam je do dzisiaj. Następne troszkę lepsze...

 
 


Początkowo były to tylko ozdoby, później zaczęłam robić breloki 



 broszki, ozdoby do włosów,


 portfeliki


Nową inspiracja dla mnie stała się moja malutka wnusia, dla której zrobiłam karuzelkę nad łóżeczko 

... skarpetki z dzwoneczkami

 ..i sweterek z cudaczkowymi guzikami


  
Ulubiona technika tworzenia/ materiały: "Nie mam swojej ulubionej techniki. Tak samo lubię robić na drutach jak na szydełku. Zachwyciłam się szyciem z filcu, ale również decoupage. Wszystko daje tyle możliwości". 

Chcę się nauczyć: "W wolnych chwilach pracuję teraz nad robieniem biżuterii. Wkręcają mnie te koraliki."

Link do strony Artystki na FB: https://www.facebook.com/filcowecudaczki?fref=photo 

Link do sklepu internetowego: moje prace można kupić w 2 galeriach- https://www.facebook.com/gabelek.eu?fref=ts oraz https://www.facebook.com/galeriakreato?fref=ts


Projekty Marzeny, które polecam Waszej uwadze:








Komentarze

Prześlij komentarz