Monawmona - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca

Oglądanie Jej prac wprawia w zachwyt i... osłupienie... Jak to możliwe, by jedna osoba stworzyła tyle pięknych, perfekcyjnych projektów, w tak różnych technikach...? Monika posiada talent, niezwykłe wyczucie smaku artystycznego i jest... tytanem pracy :)))) Potrafi stworzyć dzieła na każdą okazję i każdą porę roku:)))) Jej projekty chce się nosić i mieć w swoim otoczeniu. 
Zapraszam na wywiad z  Moniką- Mistrzynią Miesiąca Sztuki Szkatuły - o pseudonimie Monawmona, która zachwyciła Was swoim projektem przywołującym wiosnę:)))).

 



 
Artystka o swojej twórczości: "Zajmuję się rękodziełem w technikach: szydełko, druty, frywolitka, biżuteria, bibuła, papierowa wiklina. Co rok staram się poznać jakąś nową technikę rękodzielniczą, która mnie zainspirowała. Moja przygoda, która przeobraziła się w pasję życiową zaczęła się około 10 lat temu. Rękodzieło to moja pasja, moje życie, kocham tworzyć. Porada dla innych? Każdy z nas ma jakiś talent, warto go odnaleźć i pielęgnować.
Niedawna założyłam drugi blog, na którym dzielę się opisami, schematami do niektórych prac, które wykonałam:  http://inspiracjemonawmony.blogspot.com/


Moja pasja to moje życie, to moja osobowość, moje myśli, marzenia, zawarte w wykonanych pracach". 


Twórczość Moniki na FB:  http://www.facebook.com/RekodzielaMonawmony

Blog Artystki:  http://rekodzielamonawmony.blogspot.com/














 



 














Komentarze

  1. prawdziwa mistrzyni ,wszechstronnie uzdolniona
    gratuluje twórczych pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz